Μια ομιλία-μήνυμα του Σεβ.Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ.Ιερωνύμου, επ` ευκαιρία της προχθεσινής εορτής (3 Οκτ.2019) του Αγίου Διονυσίου του Αρεροπαγίτου,πρώτου Επισκόπου Αθηνών και Προστάτου των Δικαστών και του Noμικού κόσμου.
Πρόκειται για μνημειώδες κείμενο, κατά την άποψή μας,γι` αυτό το δημοσιοποιούμε να λάβουν γνώση και να το τηρήσουν στο αρχείο τους οι επιθυμούντες.
Αναρτήθηκε και στην σελίδα του Επιστημονικού επαγγελματικού φορέα των Δικηγόρων ν.Λάρισας (Δικηγορικό Σύλλογο).




















Δ/νση: Ηπείρου 79-83, Λάρισα, Ελλάδα
Τηλ/Fax: +30 2410 610319
Email: